time flies when you're having fun

zaterdag, augustus 18, 2018 |
Maar het is nog fijner om de tijd voorbij te zien vliegen op een Daniel Wellington horloge uiteraard. Tegenwoordig doe ik niks anders dan auto rijden, werken en af en toe ook eens buitenkomen om af te spreken met vrienden. 


Zo sprak ik ook eens af met Klaartje in Antwerpen (ik ga zelfs met haar een citytrip doen naar Venetië!) en voor we het wisten was het alweer tijd om door te reizen naar Lokeren. Het is belangrijk om goed met uw tijd om te gaan, maar zoals Klaartje en ik deden is het ook weleens chill om gewoon even te niksen in de botanische tuin. Op het gemakje. Het is vakantie voor iets he. 

Hierbij wil ik jullie nog eens een kortingscode geven 'THEGRAIN', hiermee kan je een korting van 15% krijgen als je een horloge bij Daniel Wellington (www.danielwellington.com) bestelt. En geloof me vanaf dat je een horloge hebt van Daniel Wellington dan doe je hem niet meer uit, nog even en mijn tanline staat erin. ;)

7 opmerkingen :

  1. Zo nice!! Ik zou ook echt nog eens moeten gaan rijden, hoe fijn, dat van venetië, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! Deze foto’s zijn zo mooi en ze hebben zo’n fijne sfeer!! Echt zo leuk dat julie naar Venetië gaan. Heel veel plezier allebei <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh kei schone foto's!! & lukt het wat met autorijden? Lijkt mij echt zo moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nu gaat het al pakken beter! da's het begin altijd he dat het wat moeilijker gaat ;)

      Verwijderen
  4. Je Vans, zo toffff! Kei leuk dat jullie zo'n goeie friendship hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je prachtige artikelen en foto's zeg! je hebt er een nieuwe volger bij! ga zo door..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n mooie foto's! Je bloesje is echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen