BRUSSELS

maandag, december 11, 2017 |
Het was mijn laatste ontspan moment voor de examens en eerlijk, ik wil nu al terug. Het typisch averechtse effect van examens is dat ik plots 1001 dingen wil doen en ervoor of erna net totaal niks. Achja, het leek me wel fijn om enkele foto's die ik nam -gewoon met mijn gsm, dus verwacht geen al te beste kwaliteit- te tonen. Want ik onderschat België toch wel. En zoals Helene ooit eens zei, door naar boven te kijken zie je het mooiste van de gebouwen -in winkelstraten.

Ik ging naar Brussel met Klaartje om enkele unieke vintage kledingstukken te kopen bij Vintage per kilo. (Da's een evenement om de zoveel tijd dat rond Nederland en België reist waar je gewoon per kilo betaalt.) De laatste tijd heb ik het probleem dat ik écht niks vind in de winkels tegenwoordig dus waagde ik op de vintage markt, hehe. Ik had gehoopt dat ik met kei veel nieuwe dingen naar huis ging komen, maar uiteindelijk vond ik maar één blousje. Kwam ik dan ook nog eens tot de ontdekking dat er vlekken waren op het hemd, toen ik al op de trein richting huis zat. Klaartje daarentegen heeft even een tas, portemonnee en een jas gescoord. Neem dus een voorbeeld aan Klaartje, haha.

Er staan echt enorm veel dingen voor jullie in petto, want ik ga niet stilzitten deze vakantie. In de hoop dat het lukt ga ik zelf een broek maken en een vaak gevraagd (vegan, jaja) recept online smijten. (: Stay tuned zou ik zeggen.

Liefs
Britt

15 opmerkingen :

  1. you go klaartje! haha. ik vind dit een fijn postje! brussel lijkt me ook heel leuk om eens heen te gaan. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh. Vintage per kilo kende ik helemaal niet. Klinkt wel leuk. Ik kom erg graag in Brussel dus daar moet ik zeker ook eens binnenspringen dan! Wel jammer dat je er niet zoveel gevonden hebt (en dat er dan ook nog eens vlekken opzaten!). Je moet best wel geluk hebben met zulk soort dingen denk ik. Naar je recept kijk ik al uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja da's echt de moeite waard, maar ga dan wel vroeg en niet pas om 2 uur ofzo want dan heb je kans dat de leukste dingen al weg zijn (wat bij mij dus ook het geval een beetje was, denk ik dan)

      Verwijderen
  3. Die foto's zijn ZO mooi, het straalt echt iets moois uit! (oh en dat gif-je, fantastisch!) (en laat al die posts maar komen, ik kijk er naar uit!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En deze foto's maak jij met je mobiel?! Echt nog steeds gewoon mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!! Deze foto’s zijn gemaakt met je mobiel? Super mooi! Had ik niet verwacht haha. Met wat heb je ze bewerkt? Je foto’s zijn echt heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh danku da's lief! Eerlijk gezegd schrok ik er ook wel van hoor, maar je ziet het verschil wel tussen mijn foto's die ik met mijn spiegelreflex nam, maar ja. Gewoon met VSCO cam en een béétje bijgewerkt met Lightroom, maar dat laatste stelt niet zoveel voor, haha.

      Verwijderen
  6. Ahh mega mooie foto's! (&gewoon met je mobiel!? woah!) Zo mooi die reflecties! Hmm... ik wil me ook wel eens aan vintage wagen, lekker origineel en weer eens wat anders! (ik zou denk ik ook maar met één shirtje thuiskomen of iets hoor haha :) Ik kijk uit naar al je postjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We nemen de vlekken erbij. Laten we zeggen dat het een artistieke meerwaarde heeft aan het blousje. Het was een geweldige dag! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, tja behalve heel het internet wie weet dat nu dat die vlekken er niet bij horen. jaaaa inderdaad, nog eens overdoen?

      Verwijderen