some pictures i took in den bosch

donderdag, augustus 09, 2018 |
Het was alweer mega lang geleden dat Lise en ik Eline had gezien dus spraken Lise en ik weer met haar af. Deze keer in Den Bosch, met een gsm vol hotspots en mooie plekjes die we van plan waren te doen. Uiteindelijk deden we er slechts een vijftal ervan. Maar die vijf hebben zot mooie foto's opgeleverd, dus bij deze.

Het was weer een treinrit die eeuwig durend zou zijn, maar gelukkig was Lise er om de tijd te doden. 
We hadden direct al zin om wat te gaan drinken dus gingen we naar Coffeelab. Ik nam een blondie, voor het eerst in mijn leven maar die was al op voordat ik er een foto van kon nemen, haha.
Nog nooit een vuilbak zo artsy zien liggen. Eline dacht er hetzelfde over.
We passeerden langs de Verkadefabriek. Dit leek eerst op één of andere verscholen urbex locatie (mijn urbexhartje ging sneller kloppen), maar was eigenlijk een soort van verzameling van allerlei kleine ondernemingen (?). Er liep een hond rond die meteen onze aandacht trok, want ja, honden.

14 opmerkingen :

  1. Aaah zo leuk dat jullie weer hebben gemeet!! Je foto’s zijn zo mooi! Zijn ze analoog? Wij moeten ook eens meeten hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neee ze zijn gewoon digitaal i wish dat ze analoog waren haha. Jaaa moeten we eens doen!!

      Verwijderen
  2. Den Bosch ziet er echt cool uit door jouw lens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooie foto's! En er hangt ook een fijn sfeertje over!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh kei schone foto's!! die Verkadefabriek ziet er echt kei nice uit! Schattig hondjeee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er zo gezellig uit! En de vuilzak is echt wel artsy. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh deze foto's hebben zo'n leuke vibe!! Is het met een analoge camera getrokken? Zo niet, tell me the secret om het zo te laten lijken want wauwww

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb gewoon uw filter gebruikt die ge me had aanbevolen van vscocam haha ;)

      Verwijderen