voortaan draag ik docs

woensdag, november 09, 2016 |
"Uw bestelling is verzonden." Een mail waar ik al dagen naar aan het hunkeren was. Ik ben niet zo heel erg materialistisch aangelegd (althans ik probeer erop te letten dat ik mezelf ervan bewust ben hoe goed ik het heb). Want ik ben helemaal niet iemand die 13543 paar schoenen wilt. één of twee paar per jaar is méér dan genoeg, want ik kan toch niet kiezen.


Klassieke schoenen waren net dat ene dingetje dat ik nog nodig had. Op mijn plateauschoenen heb ik een aantal keer mijn voeten omgeklikt (vaak onder het zicht van een tal van mensen die hebben mogen aanschouwen hoe klungelig ik ben, mét of zonder hakken, haha). En brogue's vind ik dan weer te chique, ik wilde iets urban(?). 

Ik was afgezakt samen met mijn mama naar Antwerpen om te kijken of ze pastten, maar de schoenen die ik wilde hadden ze niet meer in mijn maat. Na heel wat retourzendingen later had ik eindelijk de juiste. (Waarvoor héél erg veel dank aan sneakershop.nl :)) 

Natuurlijk kon ik het niet laten om meteen deze pareltjes in de spotlight te werpen. Er rolden een aantal (oké, 2) gifjes uit, om ze ook eens in "actie" te zien. (13567 sprints met de timer later) Geef toe, ze zijn leuk right? Al weet ik wel dat er ook mensen zijn die ze dan weer spuuglelijk vinden. Je hebt het of je hebt het niet. Wat vind jij ervan?

Voortaan brengen deze schoenen me op de meest avontuurlijke gebeurtenissen, of ik ze ooit zal uitdoen? Als de eerste blaar te voorschijn komt, misschien.

liefs

12 opmerkingen :

  1. Die vind ik echt zoooo leuk! Ik had ze al bij anderen gezien en ook toen spraken ze me aan! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze heeeel leuk. Netjes, casual en stoer. Denk dat ik ook een nieuw paar schoenen nodig heb :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa ik heb ze ook maa dan de glimmende versie, ze zijn zo tof en zitten heerlijk! (als je de blaren hebt overleefd ;))
    Liefs!
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n prachtexemplaar! Dit is iets wat ik niet snel zou kopen -ook omdat ik maar weinig schoenen koop zoals jij en ik momenteel nog oké zit met mijn Vans-, maar ik zag op Instagram al dat je er echt super goed mee staat! Dus zoveel te beter, hihi :D Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Dr Martens zijn echt super! Ze maken een simpele outfit een heel stuk stoerder. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Britt, bedankt om me jaloers te maken! Maar nee even serieus, ze zijn echt onwijs mooi en je staat er ook zo goed mee! Een super goede beslissing dus! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh ze zijn zo leuk! (ik snap wel dat je voortaan alleen maar docs draagt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Britt,

    Wat leuk om te lezen hoe iemand de schoenen ervaart en zo enthousiast is over het product. We hebben met plezier je blog gelezen.
    Hopelijk kun je er lang van genieten en zien we je nog eens terug in onze webshop.

    met vriendelijke groet Team Sneakershop.nl

    BeantwoordenVerwijderen